Overrekkelse av Fair Play-prisen på kretstinget!

13/02/2016

20160213 123125Orkla fikk overrakt prisen som årets Fair Play-klubb 2015 på NFF Trøndelag sitt kretsting i helga! Dermed er det synlige beviset på at klubben jobber godt med Fair Play, på plass! Bildet viser Orklas tingrepresentant Ola Haugen, sammen med kretsens styreleder Eivind Selven.

Orkla fikk like før jul beskjed om at klubben var kåret til årets Fair Play-klubb 2015. I helga gjennomførte NFF Trøndelag sitt årlige kretsting og her ble prisen høytidelig overrakt Orkla FK ved Ola Haugen, som representerte klubben på kretstinget.

Her er hva NFF Trøndelag sier om kåringen av Årets Fair Play-klubb: "Prisen deles ut hvert år til en klubb som i praktisk handling har vist at klubben tar aktivt ansvar for å fremme Fair Play og som på den måten bidrar til å styrke fotballens anseelse i et vidt perspektiv. Prisen består av plakett fra NFF, utstyr og en gavesjekk. Prisen i 2015 tildeles Orkla Fotballklubb."

Klikk her for å lese enda mer om bakgrunnen for at Orkla ble kåret som årets Fair Play-klubb 2015. Og klikker du her finner du enda mer informasjon om Fair Play-arbeidet som gjøres i Orkla.