Klubben » Grasrotandelen

Grasrotandelen

GrasrotandelenHver gang du tipper har du mulighet til å støtte Orkla Fotballklubb!

Gjennom Norsk Tippings Grasrotandel har du mulighet til å gi 5 prosent av innsatsen til laget i ditt hjerte.

Vi håper du velger Orkla!

Grasrotandelen går ikke utover innsatsen eller premien din, men kommer i tillegg til det du spiller for. Alle lag og foreninger som registrerte seg i Frivillighetsregisteret innen 1. februar 2009 var garantert å komme med i Grasrotandelen når dette tilbudet åpnet fra 1. mars 2009. OFK benyttet seg av muligheten!

Slik går du fram når du lar Grasrotandelen gå til OFK:

Gå til www.norsk-tipping.no/grasrotandelen, søk opp "Orkla Fotballklubb", trykk "tilknytt" og følg instruksjonene videre.

Du kan også tilknytte deg Orkla Fotballklubb som grasrotmottaker hos kommisjonær, via spillkortet ditt og Orklas organisasjonsnummer (980 712 176), eller du kan sende SMS "Grasrotandelen 980712176" til 2020 (tjenesten er gratis).

Dermed sikrer du at OFK blir støttet hver gang du spiller – selvfølgelig uten at det går på bekostning av innsatsen din eller premien din.

Grasrotandelen gjelder på alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd, Extra og Belago. For spillene Multix og Instaspill er det andre beregningsmetoder.

grasrot