Velkommen til sesongavslutning for Orkla Fotballklubb

01/11/2023

Sesongen 2023 har bydd på mye spenning for alle som er opptatt av breddefotball. Orkla FK markerer slutten på årets sesong med å samle alle i Orklafamilien til sesongavslutning fredag 10. november klokka 18.00-20.00 i Orkland Kulturhus.

Trykk deg inn på Facebook og vis interesse for arrangementet. Det blir enkel servering. Alle spillere/lagledere og andre som har Orkla-klær stiller i det.

OFK avslutning 001
Sesongavslutning i Orkla FK har blitt en fin og tradisjonell måte å avslutte fotballsesongen på. Bilder fra OFK sin avslutning på sesongen 2022 ser du i vårt fotoalbum

OFK avslutning 002
Arrangementet i Kulturhuset blir en høytidelig seanse der alle spillere på alle lag i ungdomsfotballen (13-19 år) presenteres på scenen. Der skal det også deles ut innsatspokaler til en spiller på hvert alderstrinn. Det er mange kriterier for denne utdelingen, blant annet treningsiver, holdninger, humør, sportslig utvikling og Fair Play. Innsatspokalen går ikke nødvendigvis til den som som scorer flest mål, eller den som er mest avgjørende for at laget vinner fotballkamper. Spillere fra seniorlagene på kvinne- og herresiden står for utdeling av utmerkelsene.

OFK avslutning 02

Vi oppfordrer alle med tilknytning til Orkla Fotballklubb om å delta på arrangementet! Både spillere, trenere, lagledere og tillitsvalgte har i sesongen 2023 lagt ned en stor innsats for Orkla FK - og da er det ekstra trivelig med stor oppslutning når avslutningen på sesongen skal markeres!

Velkommen til Orkland Kulturhus fredag 10. november klokka 18.00!