Velkommen til kamp mot Tynset - gratis inngang!

28/10/2021

Lørdag klokka 13.00 avsluttes årets Norsk Tipping - liga med kamp mellom Orkla FK og Tynset på Orkla Sparebank stadion. OFK berget plassen i divisjonen forrige helg, og laget går dermed inn til oppgjøret mot Tynset med lave skuldre og lite press. Tynset på sin side har allerede rykket ned til 4. divisjon. Orkla Fotballklubb ønsker å takke alle etter en spesiell sesong, som bare bestod av en halv serie nå i høst. Det er gratis inngang på kampen, og vi håper at mange tar turen til Orkla Sparebank stadion for å se at gutta på laget går for ny seier, og en god avslutning på sesongen.

John 2022
John Pelu tok over som hovedtrener for Orkla i en periode med stor usikkerhet rundt breddefotballen. Det var en vanskelig å få kontinuitet i arbeidet, med begrensninger på treningene og ingen kampaktivitet. Da seriespillet startet nå i høst hadde Pelu og Orkla bare spilt to treningskamper. Dette var naturlig nok ikke en ønskesituasjon. Utover høsten har Orkla-laget vist et bra potensiale, selv om prestasjonene har variert veldig. Laget har levert solid på bortebane, mens det har blitt få poeng hjemme på Orkla Sparebank stadion. Plassen i 3. divisjon ble i realiteten reddet med en flott prestasjon hjemme mot Kolstad, en kamp der det virkelig løsnet offensivt for OFK. Den første hjemmeseieren i høst endte hele 5-2. Nå på lørdag går Orkla for en ny seier mot tabelljumbo Tynset. Man kan aldri love scoringer på forhånd, men med to lag som ikke har noe press på seg kan det fort bli en del mål også på lørdag.

Kampen starter klokka 13.00. Ta turen til Orkla Sparebank stadion. Velkommen!

OFK Ranheim 2 300821