Tidligere Orkla-spiller sikret tre poeng i sin debutkamp

04/08/2020

Magnus Høiseth tok foran denne sesongen steget fra Orkla FK til OBOS-ligaklubben Ranheim. Kantspilleren scoret 26 mål på 53 kamper for Orkla FK. Høiseth er nå på utlån fra Ranheim til Nardo. I helga debuterte Magnus for Nardo i bortekampen mot Egersund. Nardo-trener Stig Kammen kjenner Magnus Høiseth godt etter sine år som Orkla-trener, og Magnus gikk inn på Nardolaget i sin vante rolle som venstrekant. I et av kampens siste minutter ble det scoring på Magnus, og en viktig borteseier 1-2 for Nardo.

Både Ranheim og Nardo er tilfreds med utlånsavtalen til Magnus Høiseth. Magnus er en av de unge spillerne Ranheim har stor tro på, og som klubben gleder seg til å jobbe videre med utviklingen til sammen med Nardo. En god kamphverdag vil være et fint steg for unggutten nå.

I Orkla FK er vi glade for å kunne sende talentfulle spillere videre til et høyere nivå i trøndersk fotball. Orkla FK ønsker å være en klubb både for bredde og topp, og når en av våre spillere tar steget videre er det også en anerkjennelse for oss som klubb. Vi ønsker Magnus lykke til med høstsesongen i Nardo!

Magnus Hoiseth trening 2021

(bilde: Ranheim fotball)