Strindheim ønsker velkommen til NM-kamp

20/07/2021

Søndag 25. juli spiller Orkla FK sitt herrelag den første obligatoriske kampen siden høsten 2019. Det er 1. rundekampen i Norgesmesterskapet borte mot Strindheim. På grunn av smittesituasjonen har vertene sendt oss litt informasjon i forbindelse med kampen. Det hadde vært artig med mange Orkla-supportere på kampen! Her er informasjonen fra arrangørene i Trondheim(bilde: Strindheim TF):

Stridheim Orkla illustrasjon 02
Strindheim TF ønsker Orkla FK hjertelig velkommen til 1.runde NM på RUTA Arena søndag 25/07 kl 16:00.

I forbindelse med arrangementet er det noen små praktiske ting vi ønsker å informere dere om.

• Det vil bli lagt opp til en egen " bortetribune " med egen inngang på RUTA Arena til denne kampen. Inngangen vil være gjennom porten som befinner seg midt på banen ( mot Leangen Ishall ). Der vil det være mulig å kjøpe billetter, og det vil være en QR-kode for publikumsregistrering.

• På grunn av begrenset med parkeringsmuligheter ved klubbhuset oppfordrer vi alle til å benytte seg av parkeringsplassen oppe ved Leangen Ishall.

• Billettprisene er 100 kr for voksen og 50 kr for barn/ungdom.

Møt opp på RUTA Arena søndag, og støtt Orkla FK i den første obligatoriske kampen på ett og et halvt år! Jon Pelu tar med seg Orkla-laget tilbake til Strindheim, hvor han selv har vært trener gjennom mange år. Det blir garantert spennende!

Stridheim Orkla illustrasjon