Støtt Orkla Fotballklubb!

02/04/2020

kids2

Orkla Fotballklubb er den ledende klubben i regionen. Vi driver etter godfot-teorien til vår mentor Nils Arne Eggen. Mottoet er flest mulig, lengst mulig, best mulig. Eggen brenner fortsatt for Orkla og følger klubben tett og bidrar med gode råd.

Orkla FK har over 700 medlemmer, 16 lag i seriesystemet og bortimot 200 aktive barn og unge. I fjor ble vi godkjent som kvalitetsklubb nr. 26 i NFF Trøndelag, noe som forplikter i den videre driften. Klubben er godt forspent med dyktige trenere som ivaretar disse oppgavene.

Bli med å utvikle gutte- og jentelagene våre!

Barna i ungdomsavdelingen har gledet seg til deltakelsen i Storsjöcupen i Östersund. I fjor stilte vi med åtte lag og den største heiagjengen. Denne cupen har vært en viktig arena for å bygge klubbkultur og samhold, men koronaepidemien truer også dette arrangementet.

Orkla FK har et av de laveste budsjettet blant lagene i 3. divisjon. I motsetning til konkurrentene betaler vi ikke lønn til noen spillere. Av den grunn må vi utvikle våre egne spillere og det har vi lyktes godt med. Juniorlaget vårt er blant de beste i Trøndelag.

Vi prøver å holde treningsavgiften nede slik at alle skal ha råd til å delta.

I Orkla har vi fokus på samhold og godt internt miljø, men vi bryr oss også om samfunnet rundt oss. Derfor ønsker vi at 10 prosent av gavene som kommer inn skal gå til St. Olavs hospital - Orkdal Sjukehus.

TRYKK HER FOR Å GI DIN STØTTE TIL OSS

banken