Stavne blir Røens assistent i OFK

04/01/2024

Olav Stavne assistent 2024
I desember ble det klart at Arnstein Røen er tilbake som hovedtrener for Orklas herrelag i Norsk Tipping-ligaen. Røen har UEFA A-lisens og har også tidligere trent Orklas herrelag gjennom mange sesonger, flere av disse sammen med Nils Arne Eggen. Deretter ble det en periode i Ranheim som medtrener i Eliteserien, før han ble hovedtrener for Rosenborgs andrelag. Foran 2024-sesongen er Arnstein Røen klar som OFKs hovedtrener på herresiden.
Magne Kirkholt ga seg i fjor etter mange fine år i rollen som assistent for herrelaget. Nå er det klart hvem som erstatter Kirkholt som assistenttrener for Orkla FK. OFK er glade for å ha Olav Stavne med inn i trenerteamet med Arnstein Røen. Olav Stavne er en fotballtrener med bred kompetanse. Han har UEFA B-lisens, og han har også tatt utdanning som fotballeder, trenerkoordinator og trenerutvikler. De siste årene har Stavne hatt rollen som trenerveileder i Orkla Fotballklubb. Han har siden 2021 hatt en viktig rolle i klubben, gjennom økter på feltet med våre ungdomstrenere og ansvar for trenerforum. Han var også med som veileder/mentor da Eggens trenerskole ble relansert i 2023. I Arnstein Røen og Olav Stavne har OFK nå et meget kompetent trenerteam for våre seniorer på herresiden.

Ann Jorid Slupphaug, Randi Fagerholt og Maria Lyshol Rundtom fortsetter som lagledere med hjelp fra Frode Harsvik.

Forberedelsene til en ny spennende fotballsesong er i gang! Vi ser fram mot våren og kampstart i Norsk Tipping - ligaen.

Under ser du oversikt over Orklas avdeling i Norsk Tipping-ligaen 2024. OFK spiller i avdeling 4.

OFK NT 2024