Sesongfinale

02/11/2017

Orkla G19 ble seriemester i 0-divisjon. De sikret seg kretsmesterskapet ved å slå Stjørdals-Blink 1-7 på bortebane onsdag 1. november. Kampen åpnet godt med en scoring allerede i startminuttene likevel om Orkla-guttene kjente på presset fra første stund. De fikk etter hvert bra flyt på spillet, og kunne gå til pause med resultatet 1-6. 2. omgangen ble preget av at kampen allerede var avgjort.

Laget har gjort en imponerende høstsesong og ble kronet med kretsmesterskap. Her har vi mange gode spillere som forhåpentligvis vil bidra på klubbens seniorlag i mange år fremover. Spillerne har tatt store steg ved å trene/spille på klubbens seniorlag og klubbens to juniorlag.  Dette lover godt for fremtiden.

junior

Orkla senior avsluttet hjemme mot Sverresborg lørdag 21. oktober og vant kampen 3-2. De kom dermed på en imponerende 6. plass i den nye spissede Norsk Tipping-ligaen.

Orkla kvinner avsluttet borte mot Nardo med et 0-5 tap. De endte på 9. plass i 3. divisjon for kvinner.

orklasverresborg