Sesongavslutning i kinosalen!

10/10/2017

Orkla FK markerer at en nok flott fotballsesong er over med å samle alle i Orklafamilien til sesongavslutning lørdag 28. oktober! Første del går i Orkdal Kulturhus der alle spillere og lag i klubben blir presentert og får sine utmerkelser.

Arrangementet på dagtid i Orkdal Kulturhus blir en høytidelig seanse der alle spillere på alle lag i klubben presenteres på scenen. Her skal det også deles ut innsatspokaler til en spiller på hvert alderstrinn. Denne utmerkelsen henger høyt og kriteriene for å få denne pokalen går både på treningsiver, holdninger, humør, sportslig utvikling og Fair Play! Spillere fra seniorlagene på kvinne- og herresiden står for utdeling av utmerkelsene.

Vi oppfordrer ALLE med tilknytning til Orkla om å delta på disse to arrangementene! Både spillere, trenere, lagledere og tillitsvalgte har også i sesongen 2017 lagt ned en stor innsats for Orkla - og da blir det ekstra trivelig med stor oppslutning når avslutningen av sesongen skal markeres!