Pris til toppscorer og årets spiller

26/11/2021

Denne uka hadde Orkla Fotballklubb sin årlige sesongavslutning. Den ble avholdt i Orkland Kulturhus, med nærmere 250 personer tilstede. Under avslutningen ble flere spillere hedret for gode prestasjoner gjennom sesongen.

Emil Lynum har vært det klare førstevalget på spissplassen for Orkla herrelag i 3. divisjon denne sesongen. På 13 seriekamper scoret Emil 8 mål for Orkla FK. Han var en sikker straffeskytter, og etter hvert kom også spillemålene. Emil Lynum satte i tillegg inn to scoringer for OFK da laget kvalifiserte seg for NM med seier borte mot Strindheim. Emil Lynum ble Orkla FKs toppscorer i 2021.

Ole Løkken har til tross for sin unge alder har vært en veldig viktig brikke i Orklamannskapet i flere år. Etter en litt treg start på årets sesong så begynte han å vise hva som bor i han. Ole er en kreativ spiller, som til tider dominerer 3.divisjon. Han har plukket mange målpoeng utover sesongen. Flere av scoringene var veldig gode enkeltprestasjoner. Han endte opp med 6 mål, og hadde også flere assist. I noen kamper har han vært direkte kampavgjørende. Ole Løkken ble kåret til årets spiller i Orkla FK sesongen 2021.

Gratulerer til våre dyktige herrespillere!

Emil Ole november 2022