Orkla3/Skaun G19 har spilt mot Flatås!

02/09/2013

Orkla3/Skaun G19 i 3.divisjon spilte fredag kveld borte mot Flatås. Det skulle bli en målrik kamp!

Store utskiftninger fra kamp til kamp gjør at dette laget aldri blir skikkelig samspilt,men dette kompenseres med stor entusiasme og spilleglede. Denne gangen var det enkeltspillere fra vårt G 16 lag som stod fram. Espen Grøset ble den store spilleren med hele 4 mål og bra spill forøvrig.

Ola Morten Forren styrte spillet fra sentral midtbane. Vi var hele tiden i føringen i kampen men Flatås nekta å gi seg. 7 min.før slutt ledet vi 5-3,men trykket imot ble for stort og Flatås utligna til 5-5 på overtid.Desverre var ikke dommeren med oss da Vegard Selvnes på overtid skulle avslutte ei flott kontring.Vegard ble klart sparka ned uten at dommeren fikk med seg dette.

Totalt sett ble dette en litt ujevn kamp spillemessig av våre gutter,men innsatsen skal hele laget være bekjent av.