Orkla Sparebank fortsetter på lag med OFK

09/02/2021

Orkla Sparebank fortsetter på lag med Orkla Fotballklubb. Vi er svært glade for å kunngjøre at klubben og vår hovedsamarbeidspartner har inngått en ny samarbeidsavtale. Den nye avtalen går over fire år. På bildet ser du banksjef Dag Olav Løseth sammen med styreleder i OFK Kjetil Kroksæter.

Orkla Sparebank har vært med oss fra første dag i klubbens historie. Banken har spilt på lag med oss i gode og vonde dager. Det har vært noen tunge tider da vi hadde dårlig likviditet og måtte søke hjelp hos vår viktigste samarbeidspartner. Vi er glad sponsorer støtter oss når det går bra, men det er like viktig at de støtter oss når vi sliter. Det er i motgang du finner ut hvem som er dine virkelige venner.

Den årlige økonomiske støtten går ut over det som er nedfelt i sponsoravtalen. Hvert år får vi, i likhet med andre klubber, støtte fra bankens fond. Idrettsanleggene vi og de fleste andre benytter, er som oftest bygget med økonomisk støtte fra Orkla Sparebank. Og når vi har særskilte behov, er det som oftest hjelp å få hos Orkla Sparebank.

Da vi i fjor tok utfordringen med å starte et koronatiltak for barn og unge hadde vi behov for økonomisk ryggdekning. Vi gikk først til Orkla Sparebank og fikk et raust bidrag. Den økonomiske støtten og tilliten de viste prosjektet vårt, var helt avgjørende for at vi kunne ta sjansen på å starte Orkland-Lekene. Tilbakemeldingene fra deltakerne var overveldende positive.

Det kjennes trygt å ha en hovedsamarbeidspartner som er solid, pålitelig og langsiktig. Vi har heldigvis flere som støtter oss i tykt og tynt og det setter vi stor pris på. Som klubb har vi tatt mål av oss til å gi mer tilbake når seriespillet kommer i gang. Våre medlemmer kan også gjøre sitt. Alle kan bidra til å bygge gode relasjoner.

Vi i Orkla Fotballklubb er veldig glade for å ha med oss Orkla Sparebank på laget! Vi ser fram mot et godt samarbeid i årene som kommer, og forhåpentligvis mange fine fotballøyeblikk!

Orkla Sparebank