Orkla FK kundeklubb

23/11/2021

Klubbavtale Sport1 OrklaFK3

Orkla Fotballklubb har inngått en 5-årig avtale med Puma om klær og utstyr. Klærne selges via Sport 1 Orkanger. En stor fordel med denne avtalen er at klubben har en kontaktperson i Trondheim som er veldig behjelpelig. Puma har et nordisk lager, noe som gjør at varene kan skaffes fort. På Sport 1 er det tatt inn en del treningsklær, collegegensere, dunjakker, coachjakker, treningsjakker, luer og hansker. Bagger kommer i butikken etter jul.

Fra 1 desember er det mulig å få kjøpt mye av den nye kolleksjonen.
Puma satser på å utvikle fotballsko. Våre seniorspillere skal fra januar prøve ut de ulike modellene, og de skoene spillerne ønsker vil bli tatt inn på Sport 1. Puma har meget gode fotballer. Disse vil enkelte lag få prøve før vi bestiller.

Sport 1 tar forbehold om at de trenger en dag på trykking hvis pågangen blir stor, og hvis man ønsker navn på klærne. De etterbestiller fortløpende hvis de går for enkelte størrelser så alle som ønsker det skal få klærne i god tid før jul.

Puma er en internasjonal leverandør, og en av landets største bidragsytere til topp- og breddeidretten. Avtalen gir alle OFK-medlemmer gode rabatter på kvalitetsutstyr fra Puma via lokal sportsbutikk. Vår lokale samarbeidsbutikk er altså Sport 1 Orkanger.

Skal du på kjøpe OFK-klær fra Puma? Registrer deg her, så vil det også komme fotballklubben til gode:

Klubb i kundeklubb(trykk på lenka)

Representer gjerne Orkla Fotballklubb gjennom å bruke klær fra den nye Puma-kolleksjonen. Takk!

Under ser du Orkla FKs toppscorer Emil Lynum med treningsdrakten fra Puma.