OFK med Varig på drakten

09/02/2021

Orkla Fotballklubb har gleden av å meddele at vi er enige med Varig Orkla Forsikring om en ny samarbeidsavtale. Det lokale forsikringsselskapet blir en av våre hovedsamarbeidspartnere de kommende tre årene. På bildet ser du Guri Kjørsvik fra Varig Orkla Forsikring sammen med styreleder i OFK Kjetil Kroksæter.

Orkla Brannkasse har vært en av Orklas støttespillere i lang tid, og da som en del av Gjensidige-konsernet. Etter å ha gått ut av Gjensidige fortsetter brannkassen som Varig Orkla.

Varig Orkla er et gjensidig selskap. Dette er en offentlig selskaps-/organisasjonsform som ofte benyttes ved organisering av forsikringsselskap.

Selskapet har en lang historie. Det ble stiftet allerede i 1844 som Meldals Brandassuranceselskab for Huse. En tid var det hele 260 brannkasser i Norge. De aller fleste er i dag fusjonert i det som heter Gjensidige Forsikring. Orkla Brannkasse har valgt å forbli et selvstendig selskap, og samarbeider i dag med Frende.

Det kan være forvirrende å holde orden på navneendringer og samarbeidspartnere, men det hele koker ned til at Varig Orkla er det lokale forsikringsselskapet som har spilt en viktig rolle for mange av dalførets husstander gjennom 176 år.

Orkla FK trives med å ha sterke lokale støttespillere som vi kan knytte tette bånd til. Varig Orklas verdier «tilgjengelighet, kvalitet, trygghet» kan vi også stå for.

For oss i Orkla Fotballklubb er det så enkelt som at Varig Orkla Forsikring støtter oss og vi støtter dem. Våre seniorer og juniorer skal spille med V-logoen på drakten de neste årene. Vi ser fram mot et godt samarbeid med Varig Orkla Forsikring også i årene som kommer!

Varig logo orkla 4f 02