Orkla i flere kanaler!

12/05/2015

Flere kanalerOrklas hjemmeside ble etablert allerede i år 2000 og har dermed eksistert i 15 år. De siste årene har det kommet flere nye mediekanaler og Orkla er nå også tilstede i mange av disse mediene!

Det betyr at du har flere muligheter til å følge klubben tett! Velg fra menyen nedenfor;

Hjemmeside

Klubbens offisielle hjemmeside www.orklafk.no oppdateres med de aller viktigste begivenhetene som skjer i Orkla. De fleste av hjemmesidesakene publiseres også på facebook og på twitter.

Klubbens offisielle facebookside Orkla FK er tett på det meste som skjer og er ved siden av twitter den kanalen som er raskest ute med nyheter! Vi har nå godt over 1.100 "likes" på disse sidene! Inviter gjerne venner slik at vi vokser ytterligere!

Eggens Trenerskole er et eget arrangement i regi av Nils Arne Eggen, Orkla FK, Rosenborg BK og Norsk Fotballtrenerforening (NFT). Trenerskolen har en egen facebookside Eggens Trenerskole, som du kan be om å bli medlem av. Der følger du de siste nyhetene om Eggens Trenerskole!

I tillegg til dette har de fleste av årsklassene og lagene i Orkla, sine egne lukkede facebookgrupper for spillere, trenere, lagledere og foreldre/foresatte. Dette er sider som styres av lagene selv, selvfølgelig med et ekstra OBS! på at kommunikasjonen som foregår her, er i tråd med klubbens retningslinjer og verdier!

Flere kanaler 2Twitter

Her er det tre muligheter! Orklas offisielle twitterkonto @OrklaFK dekker små og store saker som skjer løpende i klubben, mens @OrklaFK_Live følger de fleste av Orklas kamper i 3.divisjon menn LIVE! I tillegg er nå også Eggens Trenerskole på lufta med en egen twitterkonto! Prøv @Eggenstrener!

På Instagram orkla_fk legges det ut diverse bilder fra ulike aktiviteter i klubben. Det er også lagt til en Instagramfeed på facebooksiden "Orkla FK"!