Treningskamp mot Levanger

27/01/2018

Fredagskveld spilte seniorlaget borte mot OBOS-laget Levanger FK på Moan Stadion. Dette var den første offisielle treningskampen for teamet og nytrener Stig Kammen.

Stig forteller at de fremstår som et bra kollektiv og en samla gjeng som sparket bra ifra seg første kampen borte mot et OBOS-lag. Dagens tropp var på 17 spillere, og flere sentrale spillere var skadet og deltok ikke. Men uansett gjorde vi en god kamp likevel om det endte med et 3-1 tap. Emil Lynum scoret Orklas mål.

I fjor hadde seniorgruppa flere treningskamper enn de har planlagt i år. Dette for at gruppa skal få mer tid sammen på treningsfeltet, og bli enda bedre kjent. I vinter blir det 7 treningskamper, og neste treningskamp blir borte mot 4. divisjonslaget Strindheim Toppfotball torsdag 15. februar.

Startelleveren som stilte mot Levanger: Håkon Lilleås Næss, Jørgen Krokstad, Espen Staveli, Sindre Valø, Thomas Kristiansen - Håkon Sanden, Steinar Gjersvoll, Tor Egil Johansen - Emil Lynum, Erik Helgetun, Magnus Høiseth. Disse var også med i troppen: Martin Dybdal, Abdi Nur, Ole Løkken, Hans Ole Røen Halle og Emil Eker Haugen.

valo