Juniorlagene både på jente- og guttesiden har vært i aksjon!

01/03/2015

20150301 115337

Det har vært stor junioraktivitet på Orkla Kunstgress i helga! Lørdag stilte G19 med to lag, der det ene laget møtte Rødde og det andre laget KIL/Hemne. Begge kampene var treningskamper. På søndag var det J19 (bildet) sin tur når de møtte Ørland i pre-kvalifisering til NM!

Juniorjentene måtte altså ut i pre-kvalifisering mot Ørland for å avgjøre hvem som skulle få æren av å spille 1.runde NM J19. I søndagens kamp var det bortelaget som tok ledelsen 1-0, noe som også var pauseresultatet. I andre omgang utlignet Emma Sæterbakk for Orkla, før Ørland igjen tok ledelsen. Frøydis Hollakleiv utlignet så til 2-2 noen minutter før slutt, men Ørland fikk inn nok en scoring helt på tampen og sikret med det seieren 3-2. Dermed blir det dessverre ingen flere cupkamper for J19 denne sesongen.

20150228 160222Orklas juniorgutter spilte to treningskamper på lørdag. I den første kampen ble det et knepent 1-2 tap for 0.divisjonslaget Rødde. En jevn kamp der Orklas scoring kom ved Erik Selven på straffe. Rett etter denne kampen sto neste gjeng (bildet) klar for å møte KIL/Hemne (1.divisjon). Her ble det til slutt 3-0 til Orkla etter scoringer av Jo Skjølberg (2) og Tage Sve.

Det er lagt et godt rekrutteringsgrunnlag både på jente- og guttesiden og det skal bli spennende å følge J19 og G19-spillerne utover i sesongen 2015!