Treningskamp mot Stjørdals/Blink

16/02/2016

DSCN2364 2Orkla og Sondre Sørløkk (bildet) møter 2.divisjonslaget Stjørdals/Blink til treningskamp onsdag 17.februar! Kampen spilles på Orkla Maskin Arena kl. 18.00 og her får du en forhåndsrapport fra trener Arnstein Røen, som også oppsummerer helgas 1-1 kamp mot Træff.

Onsdag kl 1800 spiller vi mot S/B på Orkla Maskin Arena. En hardtsatsende klubb som gjorde en god debutsesong i 2.divjson i fjor. De har et nytt trenerteam i år, som allerede har satt sitt preg på laget. De gjorde en god figur mot Ranheim i en treningskamp forleden, og spilte jevnt med 1.divisjonslaget i over en time. Dette blir en fin utfordring for oss, hvor vi vil kjenne på et tempo som ligger godt over det vi normalt møter i 3.divisjon.

Sist lørdag dro vi til Sunndalsøra og spilte mot Træff. Kampen var også jevn, med et lite overtak til Træff i 1.omgang. I 2.omgang har vi et godt grep om kampen, og utligner på corner ved Sindre Tørset Valø. Gjennom spill og sjanser bør vi avgjøre kampen utover i omgangen. Men det må også nevnes at Træff skyter i tverrligger på tampen av kampen.

I denne kampen starter vi med 5 juniorer, samt ytterligere 2 får betydelig spilletid. Vi har en noen spillere ute med skade/sykdom/militær/jobb uten at det preger oss nevneverdig verken mot Træff eller Verdal forrige helg. Forhåpentligvis har vi noen spillere tilbake i god tid før seriestart.