Eggen Rismark spiller for Orkla i høst!

04/08/2015

20150804 192754Christian Eggen Rismark skal spille for Orkla i høstsesongen og blir en fin forsterkning i kampen om opprykk til 2.divisjon! 24-åringen har vært utlånt fra Ranheim til Rødde, men har nå altså bestemt seg for å spille i den hvite Orklatrøya resten av sesongen!

Orkla åpnet høstsesongen med solide 4-0 borte mot Gjøvik-Lyn2 på mandag og innehar tredjeplassen på tabellen, med samme poengsum som Lillehammer, ett poeng bak ledende KIL/Hemne. Med en solid spillerstall fra før som nå styrkes med Christian Eggen Rismark, er derfor muligheten for opprykk til 2.divisjon absolutt til stede for Orkla.

FB IMG 1437595540709Christian er forsvarsspiller og kan bekle både stopper- og backrollen. Han er venstrebent, duellsterk og en solid hodespiller. Han er i tillegg fotballklok og har også ferdigheter til å bidra offensivt. Som kjent er Christian barnebarnet til Orklatrener Nils Arne Eggen og det å spille under sin morfar, er nok noe som er sterkt medvirkende til at han nå velger Orkla som klubb. På bildet over ser vi han som gjestespiller i Orklatrøya mot RBK2 tidligere i sommer.

Det jobbes nå med å få Christian spilleklar til fredagens lokaloppgjør mot Buvik. Vi ønsker velkommen til Orkla FK!