Ny avtale mellom Orkla FK og Coop Nordvest

14/02/2021

Coop Nordvest fortsetter å være en av Orkla FKs viktigste støttespillere.  Coop har vært en trofast følgesvenn siden oppstarten i 1998. De som har fulgt klubben hele veien vil huske at Orkla spilte med blant andre Byggmix på shortsen de første årene.

Avtalen ble signert med administrerende direktør Arild Sørlien i Coops lokale administrasjon på Orkanger nå i februar. Det som en gang var lokale samvirkelag er nå en del av Coop Nordvest med virksomheter i Trøndelag, Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal. Laget har 150 000 medlemmer, 2100 ansatte og netto omsetning på rundt fem milliarder kroner. Hovedkontoret ligger i Ålesund.

Både bredde og topp nyter godt av støtten. Coop er en av Norges største bidragsytere til lag og foreninger med mange lokale sponsorat. Coop sponser også eliteserien og Toppserien. Målet er å inspirere og motivere alle som driver med idrett og fysisk trening.

Orkla Fotballklubb er glade for at Coop Nordvest blir med oss videre. Vi ser fram mot å fortsette det gode samarbeidet!

Orkla FK Coop Nordvest