Møller Bil kjører videre med OFK

19/03/2021

Møller Bil blir medspiller på Orkla FKs lag i tre nye år. Sponsoravtalen ble signert samtidig som trener John Pelu fikk nøklene til bilen sin.

Orkla har hatt samarbeidsavtale med Møller Bil over lang tid, og det var aldri tvil om at begge parter ønsket å forlenge avtalen med tre nye år. Orkla leaser biler hos Møller slik at spillere som bor i Trondheim kan forflytte seg til trening og kamp i Idrettsparken og på Orkla Sparebank Stadion. Orkla FK følger utviklingen i samfunnet for øvrig og kjører elbil.

Johan Olav Wiggen i Møller Bil er også pådriver for billotteriet som gir Orkla FK, Orkanger IF og Orkdal IL et verdifullt bidrag til klubbøkonomien.

I tillegg til at samarbeidsavtalen gir Orkla FK penger til driften, er det mulig for klubbens medlemmer å hente ut rabatter hos Møller Bil. Avtalen gir 6 prosent rabatt på bensin- og dieseldrevne biler, 5 prosent på hybridbiler og 4 prosent på elbiler. I tillegg er det 10 prosent på originale deler og tilbehør og 15 prosent på verkstedtjenester på Volkswagen og Skoda.

På bildet ser vi en fornøyd Orkla-trener John Pelu og markedssjef i Møller Bil, Johan Olav Wiggen med bilen som skal frakte Pelu mellom Tiller og Orkland fire dager i uka.