Lokal avdeling for rekruttlaget i 4. divisjon

16/01/2022

Orklas rekruttlag i 4. divisjon berget plassen i divisjonen etter en veldig spennende avslutning på høstsesongen 2021. Plassen ble sikret i siste kamp, der OFK slo Stjørdals-Blink 2 med 1-0 hjemme på Orkla Sparebank stadion. Nå er det klart hvilke lag OFK skal møte i sesongen 2022.

Avdeling 4 divisjon 2022

Dette kommer til å bli en artig sesong med mange kamper mot lokale lag. Tynset og Ranheim 2 kommer ned fra 3. divisjon. Begge disse er nok interessert i å kjempe om en retur til 3. divisjon. Buvik hadde en god høst i fjor, og de vil nok bygge videre på fjorårets prestasjoner. Kampene mot KIL/Hemne og Svorkmo kommer til å bli tette og morsomme. Alt ligger til rette for en fin sesong i 4. divisjon.

Vi håper og tror at sesongen 2022 vil bli gjennomført på normalt vis. Vi gleder oss til å følge rekruttlaget!

Orkla 2 Stjordal 241021 2