John Pelu fortsetter som Orkla-trener

13/12/2021

John Pelu fortsetter som hovedtrener for Orkla menn senior A. John er en attraktiv trener som flere andre klubber også er interessert i, men sist uke fikk vi gladmeldingen vi håpet på: Pelu velger å bli i Orkla.

Pelu sier at han er blitt glad i Orkla og folkene rundt klubben. Han setter pris på å ha et så godt støtteapparat. Begeistringen er gjensidig. Vi opplever John Pelu som engasjert, kunnskapsrik og populær blant alle. Spillergruppen har vært unison i sitt ønske om å beholde treneren sin. De legger vekt på at laget hadde stor utvikling i den korte sesongen. Prestasjonene har vært ujevne, men toppnivået er hevet betraktelig. Både treneren og spillergruppen har høye forventninger til 2022.

Neste sesong vil John Pelu bruke mer tid inn mot andre lag og spillere ved siden av menn senior A (MSA). I og med at vi er en klubb som primært skal utvikle våre egne a-lagsspillere, må vi hele tiden tenke på etterveksten. Da er John Pelus kompetanse god å ha.

Med John Pelu har Orkla FK fått på plass en av de viktigste brikkene i forberedelsene fram mot sesongen 2022.

John 2023