Ina fikk Ivers talentpris

13/12/2021

Ivers Talentpris ble delt ut på Lerkendal i forbindelse med sesongavslutningen i Eliteserien. En av årets prisvinnere er Ina Hoff Fuglås (Rosenborg Kvinner). Ina gikk fra Orkla til Rosenborg i vår.Hun har lagt ned mye hardt arbeid over mange år og har tatt store steg til tross for sin unge alder.

Ivers Talentpris skal inspirere og motivere unge trønderske fotballspillere til ytterlige satsning på både fotball og skole. Gode verdier, holdninger og Fair Play vektlegges spesielt høyt. Orkla Fotballklubb gratulerer Ina med prisen og vi gleder oss til å følge 15-åringen videre i sin fotballutvikling.

Oliver Kvendbo Holden fikk også Ivers Talentpris på Lerkendal søndag. Begge prisvinnerne fikk 10 000 kroner. Holden ga pengene til sin barndomsklubb Freidig, mens Ina ga pengene til Orkla FK. Tusen takk for at du donerte prispengene til Orkla FK Ina!

Lykke til videre!

Ina talentpris 2021