Fra Orkla til Rosenborg

01/12/2020

Sander Evjen-Brostrøm har takket ja til et tilbud fra Salmar-akademiet. Sander blir dermed Rosenborg-spiller fra nyttår. Den hurtige og tekniske angrepsspilleren skal inn som en del av akademiets 16-årslag. Planen er at dette laget blant annet skal spille i nasjonal serie kommende sesong mot jevnaldrende fra andre toppklubber i landet, samt delta i NM. Sander spilte i år for Orklas 16-årslag i 0.divisjon. På bildet ser vi Sander sammen med Tore Grønning i Salmarakademiet.

Vi i Orkla FK er glade for at spillere i vår klubb tar steget videre for å søke nye og større utfordringer. Sander Evjen-Brostrøm har gjennom regionale og nasjonale tiltak vist at han hevder seg godt blant talentfulle spillere på årgangene 2005 og 2006. Vi ønsker Sander lykke til!

Sander Bro RBK