Brøndbo tilbake i OFK

09/05/2021

Vi kan med glede opplyse Orkla-supportere om at Knut Kåre Brøndbo (KK) er tilbake i Orkla. Dette er en sterk signering for klubben. Med sine 28 år vil han være en av de mest rutinerte i årets tropp.

Sist vi så KK i Orkla-trøya var i 2017-sesongen. I mellomtiden har han gjort mye forskjellig. I 2018 var han spillende trener i moderklubben Meldal FK i 4.divisjon, før han gjenopptok satsingen i 2019 med Stjørdals-Blink. Blink rykket opp til OBOS-ligaen den sesongen. Dessverre fikk ikke KK være med så lenge på banen for Blink, da han pådro seg en korsbåndskade i kneet tidlig i sesongen. Ferden gikk da tilbake til Meldal FK som trener.

Nå er han imidlertid klar for å bidra på banen selv, og Knut Kåre kan bekle flere roller i laget.

Vi ønsker KK velkommen tilbake og håper vi får se han og resten av laget i kamp om poeng om ikke så lenge.

Knut Kare Brondbo