Bli medlem i Orkla FK!

14/10/2019

20170713 102827Bli medlem i Orkla FK og støtt arbeidet med å tilrettelegge et godt fotballtilbud for klubbens over 200 aktive spillere! Er du medlem i Orkla, får du dessuten også tilgang til gunstige medlemsfordeler hos våre samarbeidspartnere!

Orkla jobber hver dag med å skape gode fotballopplevelser i et trygt og godt miljø, der læring og utvikling står i fokus. Klubben er også en arena for regionens beste fotballspillere og legger vekt på å framstå som en aktiv og positiv samfunnsaktør i hele Orkdalsregionen!

DSCN1829 1Bli med og støtt dette arbeidet ved å bli medlem av klubben! Medlemskap i Orkla FK koster kun kr. 200,- pr. år og da drar du også nytte av mange gode tilbud hos våre samarbeidspartnere! Les mer om disse medlemsfordelene ved å klikke her!

DSCN3979 2For å bli medlem går du inn via menyvalg "Medlem" på toppen av disse sidene. Hvis du får problemer med å registrere deg på "Min Idrett", så send en mail til dagligleder@orklafk.no !