Bjørg inn i Divisjonsforeningen

19/03/2021

Bjørg Schei er valgt inn i Divisjonsforeningens styre. Hun er dermed Orklas første styrerepresentant i en av fotballens nasjonale interesseorganisasjoner. Bjørg har frem til nå sittet i styret i Trøndelag fotballkrets, og hun har lang fartstid i forskjellige roller i fotballen. I Orkla kjenner vi henne best som en oppofrende lagleder for MSA (senior menn) i en årrekke.

Divisjonsforeningen er en interesseorganisasjon for klubbene i PostNord-ligaen og Norsk Tipping-ligaen der Orkla FK spiller. Foreningen organiserer de 98 klubbene på 3. og 4. nivå i norsk fotball. Det nye styret består i tillegg til Bjørg av følgende: Leder: Kari Lindevik, Fløy IL, nestleder Hugo Kjelseth, Harstad FK, styremedlem Jo Bergsvand Kjelsås IF, styremedlem Kristian Jæger, Fana IL Fotball, varamedlem Asle Tjøtta, Bryne FK.

Bjorg2