Vinn VIP-billetter til Norge-Tsjekkia!

18/05/2017

NT logo vertikal RGB 1Norsk Tipping er ligapartner for det som tidligere ble omtalt som Regionsligaen i Norge. Sammen med NFF og Divisjonsforeningen ønsker Norsk Tipping å jobbe aktivt sammen med klubbene gjennom hele 2017, og være en partner som bidrar til økt oppmerksomhet for lagene og bidra til flere aktiviteter for tilskuere og supportere. Nå lanseres "Drømmetanken" der du kan gå inn og vinne VIP-billetter til Norge-Tsjekkia på Ullevaal lørdag 10.juni!

Norsk Tipping er opptatt av å realisere drømmer. Hele overskuddet går tilbake til idrett, kultur, samfunnsnyttige og humanitære organisasjoner i Norge. Aktører som årlig mottar spillemidler og sponsormidler fra Norsk Tipping har nå fylt opp en hel tank med drømmeopplevelser. I Drømmetanken kan ditt lag, din forening, gruppe, klasse eller vennegjeng få være med på aktiviteter som få andre har tilgang til!

DrommetankenNorge møter Tsjekkia lørdag 10.juni kl. 20.45 i VM-kvalifiseringskamp. Norsk Tipping gir nå gjennom Drømmetanken 10 personer muligheten til å se Lars Lagerbäcks første hjemmekamp som ny landslagstrener fra de beste plassene på Ullevaal!

For å søke, gå inn på Norsk Tippings sider på linken her! Det er enkelt å søke og fristen er 22.mai. Søker må ha fylt 18 år.

PS. Sjekk også ut andre de andre drømmene som ligger i Drømmetanken ved å klikke her !