Vi er i vekst, og trenger flere på laget

13/10/2019

Orkla Fotballklubb er i vekst, og vi trenger flere personer som kan hjelpe organisasjonen til å ta videre steg. Vi er en frivillighetsorganisasjon som drives primært av dugnadskrefter, altså våre medlemmer. Det er derfor svært viktig at vi rekrutterer nok folk i alle klubbens avdelinger slik at ikke for mange oppgaver faller på for få.

I denne omgang søker vi motiverte medarbeidere innen flere fagfelt som for eksempel marked, kommunikasjon, økonomi, journalistikk eller sportslig. Dette kan både være prosjektengasjement eller en fast rolle.

Et slikt verv gir deg mulighet til å bygge et godt nettverk, samt at man får tilegnet seg kunnskap og erfaringer som senere kan benyttes i jobbsammenheng og andre arenaer.

Er dette noe du vil vite mer om – ta kontakt med styreleder for mer info.

Håper å høre fra dere!

logoofk