Velkommen til "Vi bryr oss - kampen" mellom Orkla og RBK 2

15/10/2023

Orkla RBK 2 221023
Velkommen til «Vi bryr oss»-kampen mellom Orkla FK og RBK 2 på Orkla Sparebank stadion søndag 22. oktober kl. 13.00.

Etter en imponerende høstsesong er plassen i neste års Norsk Tipping-liga sikret. Det gjenstår imidlertid ennå 2 kamper hvor vi håper å vise publikum hvorfor vi fortsatt spiller på det høyeste nivået i vår region.

Før oppgjøret mot RBK 2 lanserer vi «Vi bryr oss»-initiativet. Vi tilbyr fri inngang til kampen, men oppfordrer bedrifter og privatpersoner - både de som kommer på kamp og de som ikke har anledning - til å støtte klubben.

Hver deltaker velger selv et beløp pr. tilskuer de ønsker å gi basert på en forventet publikumstelling på 300 tilskuere.

Dette betyr at valgt beløp pr. tilskuer blir multiplisert med 300 for å beregne totalt bidrag. For å illustrere hvordan dette vil fungere:
• Velg kr. 0,50 pr. tilskuer – 0,50 x 300 – donasjon blir kr. 150
• Velg kr. 1,00 pr. tilskuer – 1,00 x 300 – donasjon blir kr. 300
• Velg kr. 10,00 pr. tilskuer – 10,00 x 300 – donasjon blir kr. 3.000

Vi setter publikumsantall til 300 da dette gir forutsigbarhet for giverne.

Alle midler som kommer inn går uavkortet til Orkla FK. Ditt bidrag vil styrke vår klubb, og sikre vår utvikling både sportslig og som en positiv aktør i lokalmiljøet. Vi er dedikert til aktiviteter som støtter fellesskap, inkludering, helse og livskvalitet.

Samtidig som vi satser på våre flaggskip – seniorlag kvinner og menn – er vi opptatt av å gi våre ungdommer et kvalitetstilbud både sportslig og sosialt.

Bli en del av «Vi bryr oss»-kampen – møt opp på Orkla Sparebank Stadion og la oss sammen vise at fotball, fellesskap og samfunnsansvar går hånd i hånd.

Ditt bidrag kan du gi på Vipps nr. 834379

Uavhengig av økonomisk støtte ønsker vi ALLE velkommen på kamp søndag 22. oktober klokka 13.00! Møt opp og støtt Orkla fram til seier i årets siste hjemmekamp. Med gode kamper i sesongavslutningen kan Orkla komme på øvre halvdel av tabellen i Norsk Tipping - ligaen!

OFK RBK2 2022 001