Stig Kammen ny A-lagstrener!

05/12/2017

Vi har den gleden av å presentere Stig Kammen som ny hovedlagstrener på A-laget. Stig kommer fra jobben som assisterende trener hos Nardo, og har også tidligere hatt ulike roller i Ranheim Fotball.

Nytreneren har samme fotballfilosofi som Arnstein, og fremstår som en ung og ambisiøs trener med høy fotballkompetanse. Han har en UEFA A-lisens, og har også vært spiller for både Nardo og Ranheim i 1. divisjon. Ranheim har også vært en nyttig partner i vår prosess med å finne ny hovedtrener. Klubben har kjørt en grundig prosess på å finne en erstatter for Arnstein, og vi mener Stig innehar de kvalitetene vi var på utkikk etter. Han har både trenererfaring, spillererfaring og høy kompetanse innen fotballteori og ledelse.

Stig synes vi har en spennende spillergruppe og gleder seg til å bli kjent med klubben og laget.

stig4