Orkla-spiller tatt ut til Equinor talentleir

04/03/2024

Selma talentleir
Norges Fotballforbund har tatt ut troppene for J14 og J15 som skal samles på talentleir i mars. Rundt 30 spillere i Norge er tatt ut pr årstrinn, og Selma Vattengård fra Orkla Fotballklubb er blant jentene som får muligheten på J15.

NFF skriver følgende om tiltaket på sine nettsider:

I perioden 14. - 17. mars er J14- og J15-landslaget samlet til talentleir i Sarpsborg. Nå er troppene klare.

- Gratulerer til alle uttatte. Målet med samlingen er at spillerne skal få nye erfaringer og referanser, og få kjenne på hvor lista ligger nasjonalt, slik at de kan fortsette å utvikle seg i hverdagen, og forhåpentligvis prestere for Norge internasjonalt i årene som kommer. Vi gleder oss til å se de i aksjon, sier ansvarlig for Landslagsskolen, Håkon Grøttland.

Du kan se hele uttaket til Equinor talentleir på NFF sine sider.

Orkla FK gratulerer Selma med uttaket, og vi ønsker lykke til på årets talentleir!