Orkla/Skaun J16 overbeviste hjemme mot Vestbyen!

27/08/2013

Orkla/Skaun J16 består av til sammen bortimot 25 spillere og stiller lag både i 11'er og 7'er seriespill. I kveld var det 11'er-laget som var i aksjon hjemme mot Vestbyen på Orkdalsbanken Stadion. Det ble en kamp der jentene imponerte med mye bra spill og ikke minst mange scoringer!

Vestbyen startet kampen med et farlig stangskudd i første spilleminutt. Men så tok Orkla/Skaun over og viste stor angrepsfotball. Det var 3-0 til Orkla Skaun etter 20 minutter i første omgang. Heidi Slupphaug fra J14 dominerte stort på midtbanen og serverte baller til Lina Marie Åsløkk og Sigrid Ysland som scoret flere mål hver.

Laget ga seg ikke før det sto 8-0 som ble sluttresultat. Det løsnet skikkelig for Orkla/Skaun J16 i kveld. I tillegg til nevnte Heidi Slupphaug, spilte også 3 andre 14-åringer. Marianne Kvam som sto utmerket i mål og Trine Sommervoll og Silje Lunde Olsen gjorde sakene sine kjempebra ute på banen.

Det gror virkelig godt på jentesiden i Orkla og jentene gleder seg nok allerede til neste år når flesteparten av spillerne som var i aksjon i kveld blir en felles J16-gruppe.