Nytt tidspunkt (kl. 14:00) Orkla - Mo IL

21/09/2017

Da kom vårt første tap siden 29. juni (1-3 mot Strindheim). 1-6 mot suveren serievinner Stjørdals/Blink, det klart beste laget i avdelinga. Ja, sannsynligvis det beste 3. divisjonslaget i landet. Resultatet er vi slett ikke fornøyd med. Vi føler vi er med og preger kampen i ca. 60-65 minutter, og spiller jevnt med serielederne. Men de har flere matchvinnere i laget og etter at de "punkterer" kampen i det 70-minutt, går lufta litt ut av oss. Men denne kampen er glemt og vi har full fokus på neste kamp som kommer i morgen kl. 14:00 på Orkdalsbanken Stadion. Vi håper dere møter i hopetall, vi ønsker så mye støtte som overhode mulig i de siste kampene av sesongen. Det kan faktisk avgjøre til vår fordel. En rekordjevn liga, hvor det skiller 5 poeng fra 3. plass til nedrykk, betyr sannsynligvis at dette ikke er avgjort før i siste serierunde. Spillerne yter det lille ekstra med full støtte fra et entusiastisk hjemmepublikum. Våre 4 seneste hjemmekamper har gitt oss 10-poeng og 14-2 i målforskjell, det borger for underholdning også på lørdag.

Så derfor; møt opp for å hjelpe oss i kampen om å spille i Norsk Tipping-ligaen neste år også! Vi har planer om å gi dere god valuta for pengene.

Arnstein