Forlenget avtale med hovedsamarbeidspartner!

10/04/2015

OFK Orkdalsbanken sign15 5

Orkdal Sparebank og Orkla har signert en ny samarbeidsavtale! Dermed er det klart for enda en periode med Orkdalsbanken som klubbens hovedsamarbeidspartner! På bildet ser vi banksjef Dag Olav Løseth sammen med Orklas styreleder John Kåre Solem.

Orkdalsbanken og Orkla Fotballklubb har hatt et mangeårig godt samarbeid og like før påske ble en ny avtale signert. Det betyr at det gode samarbeidet fortsetter enda en periode! Orklas styreleder John Kåre Solem er veldig fornøyd med å få avtalen med klubbens hovedsamarbeidspartner på plass. Han takker samtidig Orkdalsbanken for samarbeidet som har vært og ser sammen med styret og resten av klubben fram mot en ny periode sammen med Orklas viktigste samarbeidspartner!