Tap mot Sokna!

05/09/2016

DSCN3656 2Orkladamene møtte Sokna på bortebane på søndag. Orkla og kaptein Anita Slupphaug (arkivbilde) toppet 3.divisjon før denne kampen og var favoritter mot Gauldalingene som ligger på nedre halvdel av tabellen. Denne søndagen var det imidlertid lite som stemte for Orkla, noe som resulterte i et litt uventet tap. Her er en rapport fra teamet;

Årets første og eneste graskamp. Tung ujevn våt grasbane. Motstander Sokna. Dette var en kamp der vi slettes ikke er med fra start og dessverre er det bare en kort fase I andre omgangen der hele laget jobber og fungerer sammen. Vi sliter en del med underlaget men fremforalt er det innstillingen og innsatsen som ikke er til stede I denne kampen. Sokna vinner fortjent. De er aggressive og vil vinne denne kampen.

Positivt er at Astrid V Larsen får sesongen sin første scoring og 20 minutt I andre omgangen.

Orkla sin beste spiller. Anita Kjelstad.

Laget: Elise Aas-Astrid V. Larssen-Lena Sundli-Eli Tretøy-Maren Krogstad (Kari Anne Solberg)-Astri Haugen-Emma Sæterbakk (Hedda Bergan) (Maren Krogstad)-Hanne Frengen-Heidi Slupphaug-Anna Sundli (Marit Moen)-Anita Kjerstad (Anna Sundli)