G16 på Fair Play-møte med Orklas A-spillere

17/08/2016

DSCN7043Orkla G16 fikk besøk av tre A-lagsspillere på spillermøtet sist fredag, der et av temaene var Fair Play. Her fikk de rundt 30 guttene mange gode innspill og spillerne fra A-laget bekreftet at gode holdninger, godt kameratskap og Fair Play er like viktig for å lykkes på A-laget som i de yngre årsklassene! På bildet ser vi G16-gjengen sammen med Sondre Sørløkk, Håkon Sanden og Knut Kåre Brøndbo.

Høstsesongen er like rundt hjørnet også for de aldersbestemte årsklassene i Orkla. Mange tette og spennende kamper står for tur og da er det også på sin plass å minne om viktigheten av Fair Play.

DSCN6626Gode diskusjoner rundt hva Fair Play er og ikke minst hva det betyr i praksis, er viktig for å skape gode fotballmiljøer. Klubben tar derfor sikte på å gjennomføre en Fair Play-prat med flere av årsklassene i ungdomsfotballen utover høsten.

På bildet over ser vi G16-spiller Ebrahimi Mohammed Reza med Fair Play kapteinsbindet godt synlig på overarmen! Klikk her for å lese mer om Orklas Fair Play-arbeid!