G-2000 i Lloret de Mar!

29/06/2016

image3Orklas 2000-modeller på guttesiden er denne i uka i Spania, før de neste uke går sammen med 2001-modellene og deltar på Orklas årlige klubbcup, Storsjøcupen, i Østersund. Her følger en stemningsrapport fra gjengen som er i Spania!

Orkla G-2000 er for tiden i Spania, hvor de spiller i Mediterraneo SummerCup 2016. Gutta har gjort det meget bra i innledende gruppespill, etter seier 3-0 mot danske Sulsted, 3-2 mot italienske Forte Dei Farmi og 2-1 mot franske E.S. Merindol.

image2Orkla var allerede kvalifisert til semifinale i A-sluttspill da de møtte et uthvilt italiensk lag, Sancasciano onsdag ettermiddag. Med en tøff kamp tidligere på dagen i stekende varme hengende i kroppen, kom det første tapet, 3-0.

DSCN6626I morgen venter svenske Tullinge i semifinalen kl 14.10; nok en tøff oppgave for kaptein Reza Ebrahimi (arkivbilde over) og resten av mannskapet. Med en stor og engasjert supportergjeng på sidelinja, bemerker Orkla FK seg med fair play både på og utenfor banen!