- Mer enn bare seier og tap

14/10/2019

FB IMG 1499416698583 2Storsjøcupen handler ikke bare om seier eller tap, men faktisk aller mest om å legge til rette for så mange gode opplevelser som mulig i løpet av cupuka - for alle som er med!

Dette er da også hovedmålsettingen for Orklas årlige klubbcup, som har fokus på å bygge fellesskap og skape en sterk tilhørighet til Orkla og alt det klubben står for.

20170707 110740Gode relasjoner innad i hver årsklasse, mellom årsklassene og på tvers av jente- og guttelagene, er med på å gjøre Orkla til en attraktiv og god klubb å være i.

IMG 3814Dette er også avgjørende for å legge til rette både for "flest mulig, lengst mulig" og for at noen skal bli "best mulig"

FB IMG 1499332095612Orklas mange dyktige trenere og lagledere er gode på dette og sammen med foreldre og foresatte som aktive medspillere, blir Orklas klubbcup nettopp den motivasjonsfaktoren som gjør at spillerne allerede på tur hjem fra Östersund gleder seg til høstsesongen, til neste sesong og til neste års cup-opplevelser!