Fulltallig styre på plass i Orkla FK!

25/06/2017

DSCN5174 2Et komplett styre kom ikke på plass under det ordinære årsmøtet i Orkla FK. Det ble derfor gjennomført et ekstraordinært årsmøte onsdag 21. juni, og et fulltallig styre er nå på plass!

På bildet øverst ser vi styreleder John Kåre Solem (foran) med det styret, bak fra venstre: Fredrik Evjen (nytt styremedlem), Erlend Ysland, Kristine Eker, Guri Fagerholt Kjørsvik (nytt varamedlem), Morten Wolden (ny nestleder), Anders Gausen (ny sportslig leder ungdom) og Kristine Wicklund Slupphaug

«Vi gjennomførte et kort møte på søndag slik at vi fikk introdusert de nye styremedlemmene før sommerferien starter. Vi har et kompetent og bredt sammensatt styre. Jeg gleder meg til å fortsette styrearbeidet med denne gruppa etter ferien", sier styreleder John Kåre Solem. "Jeg vil også benytte anledningen til å si tusen takk for samarbeidet til de avgående styremedlemmene. De fleste som gikk ut av styret har fått andre roller i klubben, og jeg setter stor pris på at vi fortsatt har tilgang til deres kompetanse også», avslutter Solem.

Orkla Fotballklubbs styre 2017:

Styreleder: John Kåre Solem, 1 år - gjenvalg

Nestleder: Morten Wolden, 2 år - ny