Endelig seier i Norsk Tipping - ligaen!

24/06/2023

29F51646 F1D5 47AF 9090 50DB40F97E23

Lørdag spilte Orkla menn senior hjemmekamp mot Verdal i Norsk Tipping - ligaen. Endelig kom seieren for herrelaget til OFK! Her er en rapport fra trenerteamet etter kampen.

Orkla - Verdal 6-2 (3-0)

Mål: Eker Haugen×3, Føll Pedersen×2 og Harsvik

Endelig. ENDELIG!!! Årets første seier i inngangen til ferie etter 2 stygge tap på rad. Det smaker utrolig godt med seier. Vi har neste glemt hvordan det smaker . Det er en vidunderlig følelse!!

Denne uka har vi brukt til å revitalisere. Hele klubben med Styret, Sportslig Utvalg, trenerne, lagledere og spillere har stått sammen og alle har gått i seg selv. Vi har stor kompetanse i Sportslig Utvalg og vi må trekke frem Arnstein Røen som sparringspartner og bidragsyter inn mot laget denne uken.

Vi hadde en knalløkt på torsdag og vi fikk den regien ut i kamp i dag.

En høyst fortjent seier som kunne vært større. Nå skal vi ha et par uker ferie, men når vi er tilbake skal vi bygge videre på dette og bli bedre og bedre utover høsten.

Takk til alle som stiller på stadion i dag og støtter oss. Det betyr mye. Vi skal gjøre alt for å krype over den berømte streken. Vi skal aldri gi oss!!

14D3ECFF 55CC 433B AB40 E8F71261E0A1